Retourneren en klachten

Retourneren:

Het herroepingsrecht:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@storefique.nl. Hierna ontvangt u een retouradres. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten die niet onder het herroepingsrecht vallen:

  • Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant;
  • Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • Die snel kunnen bederven en verouderen
  • Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geven invloed heeft;
  • Voor losse kranten en tijdschriften;
  • Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de kant de verzegeling heeft verbroken;
  • Voor hygiënische producten waarvan de klant de verzegeling heeft verbroken.

Beschadiging:

Heb je een beschadigd product ontvangen? Meld de beschadiging binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail, info@storefique.nl, en stuur enkele foto’s mee van de beschadiging. Nadat de foto’s zijn ontvangen en is vastgesteld dat de beschadigingen buiten de schuld van de klant om zijn gebeurd wordt de order opnieuw in productie gezet en ontvang je deze binnen 7 werkdagen.

Klachten:

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@storefique.nl.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."